Digitaalinen kehittäminen – buustaus ja uusia ideoita
22.10.2019, klo 8.45 – 16.00
Kulttuurikeskus Holken
Ingarskilantie 14, 10120 Tähtelä, Inkoo
Valmentaja: Kirsi Mikkola, Sähköinen liiketoiminta Oy
Tuotteiden löydettävyyttä ja ostettavuuta sekä digitaalinen markkinointi
Digitaalisen löydettävyyden tavoitteena on, (tehdään se sitten luonnollista tai maksullista keinoa käyttäen) ohjata asiakasta yrityksen, alueen tai jakelukanavan verkkosivuille tai -kauppaan. Työpajassa keskitymme digitaalisen löydettävyyden ja näkyvyyden perusteisiin. Käymme läpi mitkä seikat (algoritmit) vaikuttavat yrityksen luonnolliseen eli maksuttomaan löydettävyyteen ja mitkä toiminnot ohjaavat maksullista näkyvyyttä. Työpajan jälkeen osallistuja osaa monitoroida ja kehittää yrityksen digitaalista löydettävyyttä, asiakaskokemusta ja ostettavuutta.
Päivän ohjelma:
8.45 – 9.00 Kahvitus
9.00 – 10.30 Lyhyt katsaus yrityskohtaisten Verkkojalanjälki-mittaukseen, keskustelua, vinkkejä, käytännön ohjeistusta digitaalisen löydettävyyden ja saavutettavuuden parantamiseksi.
10.30 – 10.45 Tauko
10.45 – 11.30 Sosiaalisen median ja kotisivujen vahvempi yhteistyö. Sekakäyttöiset markkinointikampanjat, esimerkkejä ja harjoituksia.
11.30 – 12.30 Omakustanteinen lounas, 15 e
12.30 – 14.00 Digitaalisten jakelukanavien toimintaperiaatteita, suosittelu- ja arviointipalvelut osana asiakkaan ostokokemusta (TripAdvisor, Google for Local Guides, Zoover)
14.00 – 14.20 Tauko
14.20 – 15.45 Asiakaspalvelu kiintänä osana asiakkaan ostokokemuksesta verkossa, asiakastyytyväisyyden säilyttäminen, digitaalisen asiakas- ja ostokokemuksen mittaaminen ja kehittäminen asiakkaan polun eri vaiheissa. Harjoitustehtävä pareittain.
15.45 – 16.00 Palaute ja päivän päätös
Ilmoittautumiset viim. to 17.10.2019
https://response.questback.com/sekesnovagoyrityskehitys/digitaalinenkehittaminen22102019
Lisätietoja valmennuksesta ja hankkeesta antaa projektipäällikkö Alexandra Stoor, alexandra.stoor@novago.fi / 044 700 4199