Tyskland som målgrupp – produktifieringsutbildning för turismföretagare
17.3.2020 kl. 8.30-16.00
Novago Lojo
Nummisvägen 12-14, 08100 Lojo
Utbildare: Suvi Ahola/Jan Badur, NordicMarketing
Tämän kansainvälistymistyöpajan opit ymmärtämään saksankielisen Keski-Euroopan matkailijoiden erityispiirteet sekä matkanjärjestäjien roolin merkityksen. Työpajan jälkeen pystyt arvioimaan olemassa olevien tuotteiden soveltuvuutta sekä luomaan kansainväliseen markkinaan sopivia uusia tuotteita.
Valmennuspäivän ohjelma:
Aamupäivä:
Saksankielisen markkina-alueen tuntemus
- Markkinatrendit
- Asiakastarpeet
- Matkustusmotiivit ja kuluttajakäyttäytyminen
- Kansainväliset jakelukanavat
- Euroopan jakelutiet
- Matkanjärjestäjien merkitys
- Markkina-alueen vaatimustaso
- Käytännön matkanjärjestäjä-esimerkkejä
Lounas
Iltapäivä:
- Matkailutuotteiden hinnoittelu vientikaupassa
- Tuotteistaminen; esimerkkejä myytävissä olevista tuotteista markkinoilla, esimerkkejä tuotekorttien täyttämiseen
Skype-yhteydellä NordicMarketingin Jan Badurin tuotteistamisvinkit DACH markkinoilta.
Jos et pääse paikan päälle, tähän valmennukseen on myös etäosallistumismahdollisuus esim. Teamsillä.
__________
Utbildningen är avgiftsfri för alla turismföretagare i västra Nyland.
Utbildningen går på finska men utbildaren kan också svenska.
Kaffeservering
Lunch på egen bekostnad
Anmälningar tas emot senast ma 16.3.2020 via denna länk:
https://response.questback.com/sekesnovagoyrityskehitys/saksakohdemarkkinana
Mer info om utbildningen och projektet ger projektledare Alexandra Stoor, alexandra.stoor@novago.fi / 044 700 4199.
Läs mer om projektet på www.novago.fi/sv/welcome