Tyskland som målgrupp 17.3.2020

Tyskland som målgrupp – produktifieringsutbildning för turismföretagare

17.3.2020 kl. 8.30-16.00

Novago Lojo
Nummisvägen 12-14, 08100 Lojo

Utbildare: Suvi Ahola/Jan Badur, NordicMarketing

 

Tämän kansainvälistymistyöpajan opit ymmärtämään saksankielisen Keski-Euroopan matkailijoiden erityispiirteet sekä matkanjärjestäjien roolin merkityksen. Työpajan jälkeen pystyt arvioimaan olemassa olevien tuotteiden soveltuvuutta sekä luomaan kansainväliseen markkinaan sopivia uusia tuotteita.

Valmennuspäivän ohjelma:

Aamupäivä:

Saksankielisen markkina-alueen tuntemus

  • Markkinatrendit
  • Asiakastarpeet
  • Matkustusmotiivit ja kuluttajakäyttäytyminen
  • Kansainväliset jakelukanavat
  • Euroopan jakelutiet
  • Matkanjärjestäjien merkitys
  • Markkina-alueen vaatimustaso
  • Käytännön matkanjärjestäjä-esimerkkejä

Lounas

Iltapäivä:

  • Matkailutuotteiden hinnoittelu vientikaupassa
  • Tuotteistaminen; esimerkkejä myytävissä olevista tuotteista markkinoilla, esimerkkejä tuotekorttien täyttämiseen

Skype-yhteydellä NordicMarketingin Jan Badurin tuotteistamisvinkit DACH markkinoilta.

 

Jos et pääse paikan päälle, tähän valmennukseen on myös etäosallistumismahdollisuus esim. Teamsillä.

 

__________

 

Utbildningen är avgiftsfri för alla turismföretagare i västra Nyland.

Utbildningen går på finska men utbildaren kan också svenska.

Kaffeservering
Lunch på egen bekostnad

 

Anmälningar tas emot senast ma 16.3.2020 via denna länk:

https://response.questback.com/sekesnovagoyrityskehitys/saksakohdemarkkinana

 

Mer info om utbildningen och projektet ger projektledare Alexandra Stoor, alexandra.stoor@novago.fi / 044 700 4199.

Läs mer om projektet på www.novago.fi/sv/welcome